.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري مانور امداد و نجات در مازندران

مانور امداد و نجات دريايي، جاده اي ، کوهستان ، سيلاب و اطفاء حريق با مشارکت شش دستگاه اجرايي مازندران روز يکشنبه در اين استان برگزار شد.

به گزارش شمال نيوز، اين مانور با مشارکت سازمانهاي آتش نشاني، پليس راه ، منابع طبيعي ، آب منطقه اي ، جمعيت هلال احمر و مديريت بحران استانداري استان در دو منطقه آقمشهد ساري و سي سنگان نور برگزار شد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران در حاشيه برگزاري اين مانور  گفت: در اين مانور که با هدف ارتقاي توان عملياتي و فرماندهي مديريت بحران برگزار شد سازمان هاي مشارکت کننده در فضايي تعاملي با بکارگيري مجهز ترين تيم هاي عملياتي خود وارد عمل شده و به اجراي ماموريت هاي محوله پرداختند.

هادي خنجري افزود: مديريت بحران در جمعيت هلال احمر به عنوان يک تفکر استراتژيک همواره در اولويت برنامه ريزي ها قرار دارد.

وي اظهارداشت: حفظ خونسردي ، عدم شتابزدگي و سردرگمي ، حضور فعال در منطقه بحران و ارزيابي دقيق شرايط موجود، ايجاد آرامش و اطمينان در ساکنان مناطق بحران زده، حفظ نظم و بررسي راهکارهاي موثر امداد رساني از جمله مولفه هايي است که در مقوله مديريت بحران بايد مد نظر قرار گيرد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران بيان داشت: اطفاء حريق در مناطق جنگلي و امداد و نجات دريايي با استفاده از بالگرد جمعيت هلال احمر استان، امداد رساني به مصدومان ناشي از سوانح رانندگي و انتقال آنها به مراکز درماني و نيز اجراي برنامه نجات از سيلاب و کوهستان از جمله سناريوهاي اجرايي در اين مانور بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.